tisdag 30 oktober 2007

Som om du inte fanns














Mina minnen börjar svalna
Mina tankar börjar raderas.
Du är allt jag inte har
är i en taxi full av ensamhet
säger bara kör där jag inte ser eller hör

Jag har slängt alla minnen och jag har raderat bort dig
måste gå vidare
men tänk om hjärtat kunde känna likadant som hjärnan?
Du finns
Ja, du finns
men vi var inte meningen

Innan du gjorde samma misstag som mig borde du ha tänkt på konsekvenserna och låtit allt vara som det var.
Jag gjorde misstag men vem säger att du också borde ha gjort dom?
Jag vet att du saknar mig och jag vet att du tänker på mig precis som jag saknar och tänker på dig men det hindrar inte mig att tycka om dig mindre och ja hata dig ett steg mer.
Jag har gått , lämnat skiten bakom mig, förlåtit dig för allt
Men hatet gror i mig ändå.
Det är inte mycket jag kan göra åt det så jag går som om du inte fanns.

Inga kommentarer: