tisdag 30 oktober 2007

död

Vet du vad, imorse när jag vaknade då insåg jag att fastän du krossade mig
Så förlåter dig men jag vill aldrig mer se dig.
du förstår väl att jag aldrig mer kommer att bli din vän.
jag vill inte vara elak, men fan jag avskyr verkligen dig.
jag förtjänade inte det du gjorde,och ändå så var du som du var..det var elakt.
jag kommer aldrig mer att höra av mig och jag vill aldrig mer att du hör av dig.
du svek mig och sviken kommer jag alltid att vara men vet du vad du har gjort mig starkare.
nu vet jag att även dom finaste kan vara riktiga skitstövlar, tillochmed värre.
du var fin med bara utan på ..innuti var det bara falskhet och det klarar jag mig utan
att jag inte insåg det förr, men nu har jag insett..vem du är..och såna vill jag leva utan.
du e inte glömd..du finns kvar men bara med minnen fullt av hat.
fast jag ändå verkligen inte gillar dig nå mer, så flåter jag dig,
jag vill bara inte höra ditt namn nå mer eller veta någonting om dig,
du existerar inte för mig något mer.

Inga kommentarer: