tisdag 30 oktober 2007

Fredrik

















Mitt sinne kommer alltid att stanna hos dig
och i mina drömmar skall mina tankar alltid vaka hos dig.
I verkligeheten så finner du att du inte kan stanna hos mig
Du söker men inte efter mig.
I drömmar om Kärlek och långt borta bland sten och hav så söker jag alltid efter dig.
Men aldrig möter jag dig och aldrig finner jag land.
Inget hopp och inga drömmar finns kvar inom mig
men jag vet längst inom mig att nångång möter vågorna varandra
och där finner du mig med hopp om att du skall söka en sista gång efter mig.
Mina ögon mina sinnen och mitt hjärta slår förevigt för dig
fastän du kanske tror att jag har gått vidare och glömt dig
så är ditt namn inristat djupt i mitt hjärta och aldrig kommer jag att sluta hoppas
eller tro på att åter en gång kan det bli vi....


25dagar som om du inte fanns.....

Inga kommentarer: