tisdag 30 oktober 2007

sexleksak

Ja då var man knullad å klar.
Filmkväll å en massa sex,
kan d bli bättre?
haha känns sjukt men kul...
ibland.
Tänk att han som är så fin kille
är nån som jag aldrig skulle falla för.
Hade d vart tidigare, typ när jag var 15 ah helt klart så hade jag vart dödligt förälskad
men nu, njaaa vette fan vad det är.
Jag trivs med att veta att han finns där om jag vill
Jag trivs med att veta att han går hem med andra precis som jag.
Att det inte finns nånting som helst som gör att vi bryr oss om det.
Men ändå tänk att jag brukar knulla stans största bock,
Varför?
Vad ger det mig egentligen?
En skön stund eller är det närheten?
Tacka fan om jag visste det.
Vad jag vet är att jag har ett leende på läpparna varje gång han går
att jag gillar när han sover breve mig om natten
och att jag gillar att jag vet att han aldrig kommer att bli min ändå.
Rädd för relationer, sa min psykolog
att det är ett sätt för mig att undvika att det ska bli seriöst.
Att där är orsaken varför jag har sex utan krav
och sex utan dom riktiga känslorna.
Det känns faktiskt helt oki,
men ibland då kan jag känna mig lite billig
och ibland kan jag faktiskt känna att jag gillar honom kanske ändå,
Men det är bara ibland...

Inga kommentarer: