tisdag 30 oktober 2007

Släck min lampa

Släck min lampa och gå härifrån fast du redan e borta. Vi försöker få oss starka men ingen vann och ingenting kommer att vara lätt när vi bara vill. har gått för långt o tiden har runnit bort. Finns ingen orsak att ens försöka utan finns bara mycket som är osagt kvar finns bilder i min minne på en pojke som ensam kvar e. Nångång kommer allt att hinna i kapp och då kommer smärtan att krypa fram stirra dig i ögat kanske dricker du något glas för att döva smärtan för att må bra kanske gräver du dig under täcket o glömmer bort allt som jag. Även fast ingen vann och båda förlora livet och dess kärlek som brann. Så klarar vi av att gå vidare. du är borta jag är här men tankarna e dsamma och kanske du känner dig ensam som jag men försöker att gå vidare och du mår bra som jag men samtidigt kanske en smula tom. vi möter faror och vi möter livet och än engång saknar vi varann men med tiden har vi lärt oss att älska livet utan varandra och nångång kommer allt att försvinna, tomheten fylls med nån annan hjärtat ristar in ett annat namn och livet går vidare. Men som sagt ingen vann. //Pat

Inga kommentarer: