tisdag 30 oktober 2007

25dagar sen vi gick åt varsit håll



ca 25 dagar sen vi sa adjö
vi hade konstigt avslut, håller du inte med mig om det?
du ska veta att jag tänker på dig jämnt och att jag började dejta andra spelar ingen roll egentligen för dom killarna kan ju inte ta din plats om man säger så...

Du var mitt skräp men jag älskade det skräpet och det känns tomt att inte ha det stökigt nåt mer.
Det känns annorlunda nu, inte som förr.
Kanske hör du av dig till jul, vilket jag hoppas på för jag saknar dig så jag dör men mitt liv har inte stannat så som jag trodde att det skulle göra.
Jag har skaffat en sambo, massa katter och en stökig tillvaro.
Jag har planerat och resa bort nu i sommar.

Klart att dom andra killarna har fått mig att tänka på ett helt annat perspektiv men det tar ju inte bort saknaden helt.
Jag vet att jag gjorde många fel och många misstag och kanske gjorde jag ett för mycket
men du är inte heller helt felfri. Du svek mig också och det vet jag att jag aldrig kommer att kunna förlåta dig för. Kanske borde vi stanna upp och prata med varandra och försöka ställa allt till rätta? Jag vill men är tveksam om det skulle gå..
Nej handen på hjärtat , jag saknar dig , du saknar mig men vi båda vet ju vad som är bäst...
Att gå vidare och bara glömma varandra.... men man kan sakna ändå...

Inga kommentarer: