tisdag 30 oktober 2007

Hey Ho No

Ja, du kan
Ja, du vet
Ja, du är allt!

Följ mig till helvetet
bland livlösa själar och skärseldar.

Pojkarna är som monster och helt ansiktlösa
Flickorna är djuriska, våta och perversa

Hållkäften och häng med nu
ropa hej och dansa bort din själ.
Skrik hey ho no,
du kan, du kan!

-*-

Har du nånting du vill sälja
sälj dig själv.

Har du nånting att säga mig?
Säg det nu innan det är försent.

Jag är en vanlig flicka
med en vanlig åsikt och vanliga tankar.

Men även om det är så
så är ingenting som det verkar.

Ingenting är som du har målat upp
Det är synd att du inte har nån att skylla på nu
ingen att klandra för dina tårar eller din smärta.
Ingen att slösa dina pengar på
varken horor och knark.

Du kommer att se
Du kommer att inse
att världen är ingenting utan mig
så gör det som är menat
sparka dig i huvudet och slå dig med en hammare.
Låt blodet forsa och spräck din skalle.

-*-

Dom säger att du är ingenting för mig
att du kommer att krossa mitt hjärta.
Men när jag ligger där breve dig
breve ditt smutsiga rufsiga hår och ser dig sova
så inser jag att allt är mycket enklare än så.

Om jag låter dig komma till mig när det passar dig
Om jag låter dig såra mig utan att jag tar åt mig
så krossar du mig ej.

Jag vill vara med dig även om du bara vill sätta på mig
även om dina känslor inte besvarar mina.
Jag vill kyssa dina läppar som kysser alla andra läppar med.
Jag vill fummla runt med dig i sängen
så som du fumlar runt med alla dom andra.
Jag vill vara din gratis hora tror jag,
se så enkelt det var?!...
-**

Inga kommentarer: