tisdag 30 oktober 2007

Ful insida

Ful insida...

Jag måste ha somnat till
på knäna jag fryser
Jag menar jag kvävdes till som
på nåt sätt somnade jag till
Jag drömde, jag menar
jag drömde om ingenting
jag klarar av att andas
en skön befrielse nu när du är hos mig
Jag läker

Jag vill endast att du ska se min favoritsida av mig
och inte min fula insida

Jag gräver mig in i din famn
gömmer min ilska och besvikelse på omvärlden..
Jag har tampats med verkligheten länge
Ett slag och en spark
verkar vara det enda vettiga
nånting som har en betydelse
Jag kommer nog aldrig att släppa in dig
nära mig
djupt inom mig
för jag är rädd att du ska gå när du ser mina tankar och mina drömmar
Hitills så gör du mig lugn
och du får mig att vilja söka efter ljuset i mitt hjärta
Jag är mellan månen och var är du?
jag vet att jag är nära.....

Inga kommentarer: