tisdag 30 oktober 2007

Big Bad love


I grund och botten så var du ett skräp som jag plockade upp och kände mig tvungen att ta hand om....

I grund och botten fanns aldrig mina känslor där utan jag var beroende av allt skräp som du kunde ge mig....

Egentligen knullade jag dig för att få knark
vad gör det mig till för människa?

Du var min knarkgud
och jag var din torsk.

Fanns ingen kärlek från första början utan efter ett tag så släppte jag in dig och valde att såra dig om och om igen.

Jag vet att du älskade mig
jag vet att jag var din prinsessa

Men i grund och botten var du inte min kung
du var mitt skräp.

Till slut var jag tvungen att välja...
Ha massa skärp hemma lr slänga det i sopkorgen
du vet väl vad jag valde? Jag slängde bort dig och knarket.

Jag är stolt över min sopkorg!



:)

Inga kommentarer: