måndag 5 maj 2008

till ett gammalt ex.. våldtäkt

Du stal mitt hjärta
förpestade min kropp
ärrade min själ

Du gav aldrig upp
Du lekte med kniven
blodet flöt och slagen blev fler och fler

Ingenting jag gjorde eller sa fick dig att sluta
och ingenstans fann jag min ro

nätterna var mitt helvete och du var min skärseld
Du älskade att plåga och förstöra mig
Du skrämde mig och utan dig var jag ingenting

Du förgrep dig om och om igen
och din smutsiga lem penetrerade alla mina hål
mina tårar rann och jag drömde mig bort
Mitt liv med dig var kaotiskt och en plågsam lek
men jag vet att jag älskade dig ändå så kanske var det jag som var det största monstret?

Kicked in the teeth again
Sometimes you lose, sometimes you win
Kicked in the teeth again
Ain’t this misery ever gonna end?
And I’ve been kicked in the teeth
Kicked in the teeth again

Inga kommentarer: