lördag 10 maj 2008

Kuken i fittan, fittan i kuken

så lockande....
Så förpestat...
å förbjudet...
Så sjukt...

Sexualiteten skrämmer mig
den är skön men den kan lätt bli skadlig...

Alla är vi skadade när det handlar om sex
vissa gillar det mjukt , vissa gillar det hårt...
Jag gillar smärtan... Rå djurisk porr....
Den ska skada mitt inre och den ska få mig att vilja be om mer...

Jag blev nog tappad på golvet som liten för ibland kan jag inte förstå varför just jag tänder på smärta....

Mitt ex brukade hälla varmt stearin på mig , lr jag bad han göra det men han gjorde det bara en gång , sen blev han rädd för att göra illa mig.... Töntigt! Jag menar jag bad ju om det....

Han brukade nafsa mig hårt på bröstvårtorna och en gång bet han mig så hårt så jag fick sår men jag kom igång som fan på det...

Mitt motto...Ju större ju bättre, ju ondare, ju skönare... :P

Har aldrig förstått mig på brudar som säger att det ska vara fint, vafan, sex är snuskigt och det ska inte i närheten vara fint, det ska vara smutsigt och helst förbjudet.

Jag och mitt ex brukade boka in på hotell och sniffa lite tjack och sen spela in en massa härliga porrullar.... jag gillade o se mig få han och njuta....

Han älskade att se mig vilja se han njuta och han älskade o höra mig njuta... d var sjukt härligt men så jävla skadligt i längden...


Jag tänder inte på våld men jag tänder på om nån behandlar mig våldsamt... som min psykolog sa... jag vill heller ha en smäll än nån som säger, jag älskar dig...

kan stämma men nog måste jag erkänna att ibland saknar jag dom orden...

Kuken i fittan , fittan i kuken våldta mig ditt skräp!

Inga kommentarer: