lördag 3 maj 2008

Förlåt mig Fredrik

Vet att jag har gjort för stor skada för att du ta min hand lr ens ska lita på mig...
Finns ingen ursäkt för hur jag behandlar dig ibland, vet att jag kan vara en jävla egofitta..
jag har aldrig gett dig plåster på såren utan bara gjort skadan värre...
Jag har gjort misstagen om och om igen, tänkte aldrig på hur du tog det
snälla älskling jag förstår vad jag gör och jag vill inte leva så här..
allt känns så mycket bättre när du är här, du är värd hela världen även fast du svek mig men jag svek dig först och jag har sakta men säkert börjat att förstå varför du gjorde dina val och jag mina
ta min hand och lita på mig, du måste tro mig och på vad jag säger, ah fan jag vet att jag är en jävla skit mot dig men älskling du vet hur jag mår , fram och tillbaka på psyk....

Jag kan klara av vad som helst bara jag har dig och kom ihåg så länge du älskar mig så är det vi två!

Patricia del Carmen

Inga kommentarer: