söndag 18 maj 2008

Funderingar

Jag har funderat om och om igen men jag kommer nog aldrig att förstå varför människan har det beteendet... Varför folk sårar hit och dit och varför jag ens tar åt mig...
Man brukar säga att det som sårar en det härdar en men inte vet jag om jag kan säga att jag har blivit nåt mer lr mindre härdad....

Ciggen e slut och jag önskar mig ett ciggpaket just nu..


Jag har legat och glott på taket i sisådär 60minuter.... har försökt ta mig upp ur sängen för att jag bara måste städa , disken måste diskas och golvet måste dammsugas... men orken är försvunnen idag....

Fan shit asså att jag skulle låta dig komma under mitt skinn...
Att du skulle tända lågan men sakta men säkert kväva bort den....

Jag lär mig aldrig , hur mycket jag än råkar ut för lr för den delen upplever...
Jag är en jävel på kärlek men problemet är att jag inte vet hur jag ska behålla den i längden...

Over and out..

Inga kommentarer: