måndag 5 maj 2008

inte samma sak


Jag försöker blåsa liv i det som nästan är borta
torkar bort mina tårar...

jag ville vara där när mörkret föll
Jag ville vara hos dig när som helst om du skulle falla...

Du har en våning i min själ
Jag vill vara här när kärleken sover....

Jag ville vara din lycka..
varför gör jag såhär?
Varför låter du mig gå?
Du vårdar inte mig ömt men det hindrar mig inte att önska mer av dig...

Jag har gråtit och jag har svurit över det som rymmer i mitt hjärta
så mycket rum för ingenting....

Jag vill vinna tid och jag vill kunna ramla in i din famn när jag faller..
Du kunde vila ditt huvud mot mig.... du har missat en jävla chans men kvar finns bara jag som vet vad som kunde ha blivit..... vi ville olika och det är väl det som sårat mig mest...

Jag ville vara lyckan i dig..
varför gör jag såhär?
Varför lät du mig gå?

patricia

Inga kommentarer: