lördag 10 maj 2008

besegrad

Jag erkänner mig besegrad
Jag erkänner att jag är så jävla fuckt up i dig
Vad som än händer så finns du där i min skugga och jag lever nog endast för dig och min dotter..
Men jag förmodar att jag lär mig av detta... Solen lyser utanför men hela jag är kall...
Mitt hjärta värker en stark ilande smärta i mig ... mitt hjärta har gått itu för längesen men mitt leende sitter fastklistrat...
mina tårar bränner bakom mina ögonlock
Fan ge fan i mig!! HELVETE!!
Alla gör vi misstag men jag gör om mina helatiden....
varför kan jag bara inte gå vidare?! SUCK vad jag blir less på mig själv!!


Lura omvärlden det har jag gjort för längesen
Lyckliga sagor har jag gett upp för längesen alla sagor slutar inte lyckligt...
Men jag ger mig inte... Jag älskar dig men ger jag upp mig för dig så är jag inte mycket värd egentligen så jag ler och låtsas vara glad utan dig....

The Show must go on...

Ringde dig nyss... lämnade ett sånt där patetiskt meddelande till dig...
fan så lågt jag sjönk nu i mina ögon.... In i duschen och skrapa bort ångesten!!

FUCK FUCK FUCK Jävla blödarfitta e vad jag är! :(:(

Inga kommentarer: