fredag 30 maj 2008

No ordinary love


Jag förväxlar ofta mitt beroende till kärlek....

Jag förväxlar ofta kär till besatt...

Jag förväxlar ofta min ångest till saknad....

Men framför allt så förväxlar jag ofta männen i mitt liv till en prins från en idiot....


No ordinary love

Men jag måste erkänna att jag saknar ditt leende och jag saknar din arm om mig....
Men jag har gråtit klart och jag försöker att gå vidare, det är ingen idé att jaga nåt som aldrig skulle bli bra men handen på hjärtat det finns som bara inte nån som du.... men med tiden så glömmer jag dig, mina ärr finns kvar inom mig och min saknad försvinner minut för minut

Du förstod aldrig mig men jag vet att varje morgon när jag vaknade med dig vid min sida så var jag alltid så lycklig.. Jag trodde på dig och det gör jag nog fortfarande....

Jag gav upp mitt liv för dig men du förstod aldrig det, du förstod inte att jag älskade dig så det gjorde ont i hela mig.....
vad jag älskade har jag inte kommit fram till än... kanske dina små charmiga dagar.... vettefan tål att funderas på...
Jag gav upp så mycket för dig
jag älskade dig till döds och jag skulle lätt kunna göra vad som helst för dig, just då!
Jag föll hårt och du fångade inte mig , du glömde mig.... Jag saknar dig och vissa dagar kan jag faktiskt gråta efter dig men det händer inte så ofta längre....

Det är över..

Inga kommentarer: