lördag 10 maj 2008

förlåt

Du försöker förklara dig
Du snubblar på orden och din blick kan inte vara still....

Jag har hört allt förr
Jag har upplevt allt förr
Försök inte förklara dig för då blir det bara värre.


Jag är inte intresserad och jag vill inte veta nånting
Jag kan ta hand om mig själv så säg inte förlåt mig för jag förlåter inte dig
jag har slutat ta emot din skit och du är inte ens i närheten av den man du tror att du är.
Spara dina ursäkter och gå din väg för jag är inte intresserad längre..

Försök inte förklara ditt beteende för dina ursäkter är så patetiska.
Du har bara stannat kvar för att jag gjorde mig så lätttillgänglig

Dina händer skakar och du är alldeles röd i ansiktet av frustration, Du vet inte hur du ska tackla mig nåt mer.... Och det enda jag ber dig om är att gå.... För jag är less på dina ursäkter och jag är less på att du ska manipulera mig... säg inte att du är ledsen för jag har slutat o tro på dig förlängesen... din tid är dyrbar men det är oxo min.... Så FUCK OFF!

Inga kommentarer: