fredag 30 maj 2008

Blablabla

Jag vill inte tala om det vi har gått igenom
även fast det sårar mig men det är historia nu...
Jag spelade mina kort fel och det gjorde du oxo....
Jag har förmodligen jättemycket att säga till dig men jag har inte kvar orken att ta det med dig just nu...
Jag vill inte tänka på det...


Ingenting mer att säga och inga mer spel att spela
Du stal mitt hjärta och du vann......

Vårat öde, ah jag trodde det var vi när jag var i dina armar , jag förmodade att det var där jag skulle vara, jag trodde jag skulle bli stark med dig men jag hamnade helt fel...

Jag förlorade dig och du stack iväg med mitt hjärta
det är kanske lätt att acceptera det för dig men inte för mig...

Så säg mig kysser hon dig så som jag kysste dig?
känns det rätt när hon säger ditt namn?

Men nånstans där inom dig måste du ju veta att jag saknar dig....


Spelet e slut.... Över.... borta..... för alltid....

ska smsa dig nu :P

Inga kommentarer: