lördag 10 maj 2008

sexmartyr

Se upp
passa dig
var rädd om dig
Hon är inte en bra tjej
Hon får dig att vilja be om mer
och hon får dig att önska att du aldrig mött henne...

Stämde det?
var jag så fel för dig?

Jag lockade dig, jag manipulerade dig, jag fångade in dig i mitt nät och jag fick dig att be dig om mer...
Men var du ute efter kärlek , då blev det fel...

Passa dig där är hon sa han till dig, Du blev förblindad av mig
du svalde allt jag sa... Men under tiden jag lockade dig så slet jag dig itu...

Jag åt upp dig , bit för bit..
Du svalde min charm och du föll hårt... Du landade inte mjukt men jag tog emot dig ändå...
Tillslut fanns bara jag för dig... Det spelade inte så stor roll vad dom andra sa, du ville bilda en egen uppfattning.. ångrar du dig nu?

Passa dig där kommer hon, Passa dig hon är inte en bra tjej, hon slåss, super och skriker... hon gör allting till en scen.. Men dom glömde den största biten va?
Dom sa inte att jag var en jävla kul tjej och att jag gillade o dansa erotiskt mot dina ben, att jag älskade att kyssa dig och smaka på varenda del av dig...

Kanske ska man passa sig för mig... Kanske är jag en farlig lockelse och kanske ska man beundra mig från ett håll och inte komma för nära.... Kanske blir jag farlig när jag är passionerat förälskat, för det var det jag var i dig....
Jag gillade att få dig att tappa fattningen , att du gillade o kalla mig dirty babe och du var min sexslav och jag läxade upp dig när du var stygg....

Jag slickade på hela dig och jag gillade att kyssa hela din kropp... bit för bit....
Jag kåtade upp dig tills du kved av lust..... Men du var och är den enda jag gör så med...
det var din åtrå jag älskade och det var dina kyssar som kunde få mig så vild...

Våra stunder var verkligen barnförbjuda...

Vissa nätter lät jag dig ligga på min soffa och jag smekte dig från topp till tå tills du skakade...
Minns du det? Lr är jag glömd? Nej inte kan du väl ha glömt din sexmartyr?

Jag har aldrig varit så bra på att tillfredställa nån som jag tillfredställde dig...
Jag var din passion och du var min hetta...

Vissa nätter kunde vi älska flera timmar och aldrig få nog av varandra....
Vi visste precis hur vi skulle få varandra heta... vi visste varenda punkt på varandra, vi kände varandra nakna och utan till....

Jag saknar det... :)

Inga kommentarer: