tisdag 15 april 2008

WOW

händer så mycket saker i mitt liv just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen hehe
men jag trivs och ha många saker och göra, då kan man begrava sina demoner!

Jag gör mycket för min dotter just nu, tjaaa allt handlar om henne just nu men snart ska jag börja min utredning och då blir det väl ut och jobba , shit så trist men kul ändå :)

Jag har en som jag tycker mycket om , han är grymt fin och grymt fin själ. Han är min stjärna och han lyser upp min vardag, vi kan kalla honom Angelboy för han e ju min räddare :P

Byter nummer idag , exet har hört av sig och jag ah lång historia kort. Jag är rädd att vi ska återgå till varandra för det brukar ju alltid sluta så men jag vill inte d denna gång, jag vill vara med min Angelboy och jag anser att det e lättast och byta nummer och så ah slipper jag läsa honoms sms :P:P Måste göra slag i saken juh :)

Livet är en glad prick idag!
Flisan kommer hem runt 17:30 och då ska vi äta och spela kort , sen plugga hennes läxor, shit vad hon hatar matte hehe men så var jag oxo som liten! Söt som solen är hon.


Och en tanke skänks till Engla och dessa alla små liv som har tagits av oss. Rest in Peace och så måste vi alla hjälpas åt att utrota dessa svin som tar våra liv ifrån oss.
Skänks en tankte till Englas föräldrar oxo , jag kan inte förstå men jag kan tänka mig in i eran situation. Beklagar sorgen!

Patricia

Inga kommentarer: