tisdag 22 april 2008

ny nk

skaffade ny nk idag.... förväntade mig inte så många mail.. var tvungen att logga ut för jag orkade inte svara och jag har ju så svårt att inte svara ..... Och så tog mailen och gbna slut och då var det ju rent av trist att sitta där... Blev både uppsökt och sökte upp gamla kontakter och det e ju kul men fann inte den jag sökte egentligen juh.... :(

Misstänker virus i datorn och min mutta e deprimerad, kom och gör den glad Fredrik!

Fick höra av en kille (snackat med honom förr på nk) idag på nk att det gick rykten om att jag ville bli porrskådis.... Jag garvade bara och skrev suck så patetiskt du e.... Blockade honom på direkten.
Har verkligen tappat tron på alla killar känns det som...
Känns som att jag hade kommit för långt för att få ett sånt här bakslag... tänker på senaste tiden..
Jag gjorde precis samma misstag som alltid.. lät mig tro på nåt som inte skulle ske antar jag...
En röst viskade till mig idag att jag ska leva och dricka mig mätt på livet och försöka att tänka att allting har sin mening och att det som händer skall ske och jag försöker väl tro på det...
Känns som att jag kört in i väggen idag...

Fredrik om tankar kunde skickas skulle jag brevbomba dig varje dag...
Har hamnat i fällan igen och sitter som vanligt och tänker på dig och ah allt vi gått igenom....
Vet att vi hade ett rent skitförhållande och jag kan inte förstå varför jag ens bryr mig att ens vilja vara i närheten av dig men det är väl som man säger , vad är inte bättre än att vara nära den man älskar?

Jag är en underlig själ som har svårt för att ta för mig ibland men för det mesta fångar jag allt i min närhet, det vara bara synd att jag inte klarade av att fånga dig helt och hållet....

Jag är en tjej med 7olika ansikten och ibland är det till och med svårt för mig att acceptera den jag är så varför ska jag ens inbilla mig att nån annan kan acceptera mig?

Fan jag är så kärlekskrank så jag spyr.....


Varför kan inte bara nån ta och fånga mig och få mig blixtförälskad så jag glömmer dig?

Ska fylla i nåra pappren nu och sen sova tror jag, måste skingra mina tankar....

På återseende :P

Inga kommentarer: