tisdag 22 april 2008

God fucking ass vilken dag

Vet inte om jag ska skratta eller hånle....
Kan nästan inte förklara vilken dag det har varit idag.
Tankarna har varit många och vissa stunder har jag bara velat lägga mig ner och dö.
Imorse var dagen bister... vaknade med grav ångest och tyckte att mitt liv var ett skämt....
Tänkte att om du ser mig med en vild blick och sorgen i glimten, ring inte anstalten...

Ord, jag gillar att krossa
Känslor jag gillar att ha...
Men gud vem vet ... det är väl ett skämt eller så kanske jag bara är en besvärad själ...
Nog om det.... dagen blev ändå helt okay...
Mötte igår en kille som heter Jens .... Han går på samma kurs som mig...
Från Jokkmokk hehehe
Och vad säger man om dom? Goa och glada... Han fick mig att garva igår och idag höll han på att ta död på mig, humorn är densamma som min och vi har skitkul tillsammans.... vi har som låst in oss med varandra och glömt bort alla andra kursdeltagare...
Vi käkar, röker och skrattar tillsammans... men inte nog med det, Idag överasskade han mig med frågan om mitt nummer , jag blev så paff så jag garvade bort det.... och med hans humor vet jag inte om han skämtade lr var seriös... slutade iaf att jag aldrig gav det och jag lär nog inte göra det.. Han låter precis som alla killar.... han frågade om jag var singel och jag sa Ja och berättade varför... Då sa han precis som alla killar, jag är då inte sån och jag skulle aldrig bete mig så... Jag sa bara jaså oj shit då måste du verkligen vara orginell lr precis som dom flesta jag dejtat Typ så säger alla killar men jag har inhandlat mig en plastleksak sa jag hehee
Fan svårt och verka besvärad om inte annat, han underlättar min sitts iaf men denna gång faller jag inte i fällan! Men alltid kul med nya människor :P

Min läkare tror fortfarande jag är lätt manodeppressiv och snart blir det nya mediciner, får hoppas mitt välmående blir bättre denna gång men jag har nog gett upp tron på det för längesen antar jag.


Jag bad jocke om ursäkt idag, var lite för så taskig igår tycker jag, inte för att jag ens tror han brydde sig men jag gillar ju inte att vara i kant med andra och känslor kan man ju inte styra över utan bara acceptera läget antar jag :)

Varit o tränat idag på stepin , känns kul, smal o fin till sommaren lr smalare iaf ;)
Känner att denna sommar blir speciell vare sig F hör av sig lr ej. cud´nt care less även om jag älskar honom så jag dör av saknad..

Snackade med Robban igår , fan vad han fick mig o garva åt hela min situation, Han drev som fan om en viss person och ah haha han fick mig att le tills jag somnade :)

Solen lyser men vettefan om jag lyser än.. Jobbar på det!

Patty

Patty

Inga kommentarer: