tisdag 29 april 2008

relativt





Har haft en relativit bra dag idag....
vaknade med grav ångest , knapprade i mig lite piller och andades ut....
solen lyser än och det gör mig så mycket mer deppad än vanligt, det påminner mig om alla andra sommrar med dig och på nåt sätt så skrämmer den känslan mig....
Du och jag glider på din Mc lr hoppar i vattnet och plaskar lr älskar hela natten lång....
Shit vi kunde verkligen ha magiska stunder även om dom kunde vara bisarra från stund till stund...
kanske är det faktiskt över mellan oss denna gång.. men ibland är det svårt att tro att det ska vara så... pga vår historia förr...

Mötte din mamma o syskon på stan för ett tag sen....
Kändes tungt men vi snackade på lite och ah sen så kom Sebastian och vi sa hej.

Iaf snart kommer Emmanuel hem och då bor han med mig , och det ser jag verkligen framemot, kommer bli så skönt att få lite liv o rörelse hemma igen :)

Jag o J bestämde att vi eventuellt skall ses efter han kommer hem från Thailand men man vet ju som aldrig vad som händer för han e ju borta ganska länge och ah..... Jag gillar honom men jag vet ju dock inte om mina känslor består men jag hoppas det iaf :)
Han är sexigt brun den killen!

Fredde Fredde, vad ska vi göra åt vår situation?
Jag klarar inte av illusioner och du klarar inte av mina skruvade tankar...
Vi har nog mött en återvändsgränd...
Men kan dock inte glömma förr förra sommaren när vi trippade och lekte med zimba hehe

lyssnar på våran låt och just nu låter allt så självklart men en gång i tiden var den inte det...

Det kunde ta timmar, dagar, månader innan vi beslöt oss för att ses igen....
Jag hoppas du åker till Australien denna sommar så jag inte behöver ha dig nära mig för då vet jag att du ringer mig och jag vet att jag inte kan säga nej till dig...
Det är alltid detsamma mellan oss...

Inga kommentarer: