torsdag 24 april 2008

suck fitta fan

Ser jag tillbaka på mitt liv så ser jag att jag aldrig fick det riktigt rätt.
Jag är som alltid med om spel men kan som aldrig vinna mina spel

Det jag egentligen menade säga var att jag menade aldrig att vara så kall
elak och dum mot dig
Vad jag menade egentligen att säga var att jag menade aldrig att såra dig så som jag gjorde


Ville egentligen inte att du skulle se min snevida hjärna som jag håller inlåst ordentligt Men den sidan verkar alltid vara den som förstör som mest för mig och andra
Ville inte att du skulle se mig som värst
Jag ville inte att du skulle veta allt som du vet om mig
och jag menade aldrig att göra så förjävliga saker mot dig...

Det är lätt att göra misstag när man inte själv är medvetet om sina misstag
Jag vet att jag sårade dig när jag alltid hade killar runtomkring mig men jag vill att du ska veta att dom tog aldrig din plats...
Jag förstår nu hur du såg på saker och ting men nu är det ju försent

Kärleken krossar mig och mitt hjärta
jag kvider mig efter dig varje natt och jag vill inte leva utan dig längre..
Jag kan bara inte glömma det vi hade men kanske för att du var som du var mot och med mig...
Jag var förmodligen lätt och glömma för jag sårade dig så många gånger om...

Men ta mig inte fel , du sårade mig oxo rejält där i slutet men allting känns så underligt sen vi bröt med varandra....
Du finns i mina dagdrömmar och i mina drömmar och jag känner hur giftet tär i mig....
Jag har dejtat andra ah fan jag har visst dejtat hela jävla världen just nu känns det som men ingen jävel e som du... ingen är lika lång och sexig och vacker som du....
ingen har dina härliga läppar och ingen har dina händer som berörde mig djupt...
ingen kan få mig att sväva på moln som du gjorde

åh fan vad jag har skuldkänslor för mycket just idag....

Många som skriver till mig men när inte du skriver , ah fan då känns det som meningslöst...

Minns du när du var med mig i julas? minns du hur vi skrattade och hur vi älskade och ramlade ur sängen? Åh fan om vi gav varandra en chans så skulle det nog kunna funka.... men min rädsla är stor och din är nog ännu större.......

Och jag skulle kunna knulla bort dig ur min skalle men just nu känns det inte längre som en bra lösning för det slutar med att det e jag som mår dåligt och har äckel och ångest känslor gentemot mig själv och sen får du veta allt och så blir du arg.... känns lönlöst så vad kan jag göra? sitta o vänta på dig ..... Lr??......


KUK ARSLE OXO!!!

Inga kommentarer: