onsdag 23 april 2008

tankar


I mitt inre finns det en känsla av rädsla och ensamhet.
En yta som vänder sig upp och ner och som blöder då och då.
I mitt hjärta finns det ett ekande,
en tom plats med ett rop efter nån att dela mina tankar med.
Många ord har sagt och många gånger har mitt hjärta krossats.
Men jag behöver nån att älska ändå, nån att få bry mig om.
Jag vill ha allt från den jag kan älska för jag har ett hunger
en liknande rastlöshet som bara vill slå sig fri
som söker fortfarande även om rädslan för svek finns kvar.
Varje morgon när solen lyser och fåglarna kvittrar
och som fjädrarna från kudden mjuknar sig mot min kind
så önskar jag så innerligt att nån dag så får även jag älska på nytt
hålla nåns hand och kyssa nån ömt,
precis som alla andra....

Våldtagen

Jag är den du tar på om natten
Den du leker med och sårar tusen gånger om.
Du har mig runt ditt lilla finger,
beroende av ditt porr.
Du är min mästare och ingen är som du.
Bind fast mig,
få mig att be om mer
Jag är ingenting för dig,
även om just du är det enda som är mitt begär.
Så gör vad du vill med mig,
jag är ändå använd en och tusen flera gånger om.....

Inga kommentarer: