tisdag 8 april 2008

helgen

Hade en otroligt kul helg.... :P
Fredagen var sig lik, vi partajjade hårt.. drog ut på pentryt sen endast för att göra Piteå osäkert.
Vi mötte 2danska killar och en umeå kille alla under 19 tror jag ;)
En av danskarna dansade den grymmaste och bästa tryckaren sen flera år tillbaka , vi dansade innan det på dansgolvet och han kallade mig för shakira hahah
han hade gått danskola och trodde att jag oxo hade gjort det , därav vi dansade Pentryt hetaste tryckare! Efter det blev det max och sen efter fest med frank, casper och patrick.
Det var en riktigt kul kväll, Patrick messade mig dan efter och ah vi ska väl ses snart men suck han e 18år haha aja kan väl bli kul och lära känna nu till sommaren!
Lördagen var vi med danskarna och ah hade väl en helt ok kväll :)
Men nu blir det o ta det lugnt i nåra helger för jag ska köpa en platt data skärm denna månad :)




Patty

Inga kommentarer: