måndag 21 april 2008

Idag

så avslutade jag saker och ting med Mats....
Men han förstod mig och han blev inte sur på mig...
sa helt enkelt att jag måste ju få känna som jag gör, han förstod mig på pricken.

Kanske tappade jag en toppen grabb men ibland funkar inte saker och ting som man vill och jag ville inte såra han i onödan för han är guld värd.... :P

Jag vet att jag inte kan inleda saker och ting när jag i hemlighet trånar efter dig grynet...
Kanske var det onödigt att byta nummer för förr lr senare så mötts vi på ett lr annat sätt men just då och nu är jag inte redo att slänga in mig i vår kaotiska relation
men som jag alltid har sagt till dig ... du är min drog och ju mer jag missbrukar av dig juh mer vill jag ha dig och framför allt så nuppar ingen så bra som dig så jag e knullhockt på dig darling.

Kanske är det sexet jag vill ha och kanske är det dina bruna fantastiska kåta ögon tittandes på mig... höra ditt erotiska stön och vakna upp med dina fantastiska armar om mig...

Du är så jävla farlig för mig men det gör dig så gudomligt het
och du är elak men vad säger man badboys makes my pussy wet

That boy is dangerous , be careful.... men jag gillar och leva farligt och jag vet att i sommar så ligger du nära mig igen och denna gång ska jag hålla i dig och inte släppa dig som förr...
vara rädd om dig för vårat uppbrott denna gång har lärt mig mycket om vad jag gjorde fel och vad jag inte ska göra.
I miss u babe och jag vet att du saknar och fantiserar om vår passion.. :P
självsäker? Japp alltid när det gäller dig hihihi

Lovelilove u.....

vet att jag gör ett stort misstag nu men vafan leva livet säger man väl? och vad är inte bättre än att leva tillsammans med den man egentligen älskar? :P

Inga kommentarer: