måndag 28 april 2008

Girl Interrupted!

Jag skulle skratta med tårar om jag fick mig att le igen....

Jag skulle ge allt för att få vakna upp hel och lycklig...
Tiden står som still och min ångest blir bara värre, en dag hänger jag väl mig.....

Solen lyser och det får min ångest att bli grymt mycket starkare...

Finner inga ord för min sorg.. det enda jag kan säga är att vad fan i helvete har dom på psyket aldrig förstått vad jag lider av??
Jag har blivit av med 7år , jag har varit galen i själen i 7år och ingenting har dom förstått....
Nog för att jag hade alla symptomer!

Störd sexualitet
sorg och ångest utan orsak
Självdestruktiv
självmordsbenägen
seperationsångest....

Alla tecken fanns där? men ingen jävel förstod nåt..
Jag dömer ingen utan jag känner mig bara så jävla fuckt up
känns som att det inte finns nånting kvar för mig....
Detta är bara min dröm att få vara glad...
Jag skulle gråta med tårar om jag såg mig själv le åter igen...
Med lycka, glädje och styrka...

Svagare och svagare för varje dag...
Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag behöver
och jag kan inte sluta bry mig... kan allt bli rätt igen?

Jag känner mig helt förstörd av min ångest...
Varje morgon e det samma jävla skit, jag kutar upp ur sängen och virrar efter min medicin....
efter en stund försvinner ångesten för en stund... men den gnyr alltid inom mig....
hjärtat pulserar men inom mig är jag död känns det som...

Jag vill känna
Jag vill åter tro
Jag vill bara så jävla mycket men just nu känns allt som ett bakslag och i grund och botten är jag en väldigt störd tjej...
vik hädan och låt mig inte fånga dig!


Om du vill bli medlem i
www.pattihataralla.se tryck på länken hehe

Patricia

Inga kommentarer: