torsdag 17 april 2008

Ödet...


Även om jag kunde så skulle jag aldrig lämna dig gråtandes...
Även om jag borde så är det inte är nån idè att förneka att du och jag tillhör varandra,
vi delar ett dolt förflutet tillsammans och allt tillhör oss

jag har inte mycket och ge dig och jag har inte nåt att dela med dig längre
jag drömmer om dig och viskar till dig i mörkret,
saknar dina kyssar som bränner mina läppar och hjärtat klänger efter dig...
så säg mig vad jag ska göra så att allt blir bra....

Denna dag så har jag kommit långt utan dig....
Och jag har inget längre att bekräfta

allt jag behöver är att vi stöttar varandra
en kärlek
vår kärlek är allt jag behöver....



Du och jag tillhör varandra så enkelt är det och jag kan inget göra, jag är föralltid din, vårat öde helt enkelt...

Inga kommentarer: