onsdag 23 april 2008

Så fantastiskt

har varit en fantastiskt kul dag idag.
Varit med Jens och Thomas , vi snackade om bilar och skotrar och brudar och boys...
Thomas gav mig ett bra råd, att blir det tjaffs i en relation bara o bryta på direkten och jag antar att det e det jag gör :)
Thomas skjutsade hem mig iaf så jag slapp sitta där till 15:30
Ska på stepin 16:30 och lära mig maskinerna...


Fan så snygg Thomas är egentligen, kollade in hans händer och dom var så perfekta... fattar inte varför jag inte tog honom seriöst när vi dejtade... och så bor vi ju grannar och tränar på samma ställe så vi ska börja hänga med varandra igen bestämde vi :)

Jokkmokkare är fan fantastiska
både Jens och Thomas kommer därifrån, kanske får börja dejta nån därifrån :P

Nk.... Shit vad ni skriver.... tycker nån kan pröjsa mig en månad så jag kan få sätta in foton och skriva dagbok.

pratade med en socionom idag... Hon sa att jag hade övergivenhetssyndrom och att jag lockar killar med min sexualitet och inte värde sätter mig...

Hon tycker jag ska gå på gruppterapi och hålla mig till min dildo framöver och det har jag väl planerat om inte jag lockar thomas en sista gång :)
Vi ska partajja till helgen , ska bli askul! :)

Bra dag!
Och killar, håll era händer i styr och Nej Patrick jag har inte tänkt bli nån jävla porrskådis, sluta stör mig på nk!!!!!

Inga kommentarer: