tisdag 13 november 2007

Livet

Life goes on... se på fan...

jag vaknade upp imorse och insåg att vad jag var värd!

Jag behöver inte nån som skiter i mig och jag behöver inte nån som behandlar mig orättvist lr elakt.

jag behöver någon som kan ta hand om mig och inte nån som bara spiller massa lögner runt sig.

Jag har varit naiv och blåögd och kanske är det underligt när jag egentligen är brunögd men nu har det ändrats.

denna gång ska jag ha mer krav på motpartnern och aldrig mer låtas mig luras av ord utan här är det handling som räknas.



ska åka bort till en kompis nu i slutet av helgen

vi ska göra kinagryta och se film och ta en tur till finland , ser framemot det

och sen såfyller jag ju år den 24de och då blir det stort partajj ser framemot det oxo :D





kram Patty

Inga kommentarer: