måndag 5 november 2007

Lögnen

Hur tog jag mig hit utan dig?
Det är ett mirakel ibland
liknande som att andas luft.

du vill fortarande ha bekräftelse och att alla ska älska dig
jadu här får du ett råd av mig
tror du inte att folk ser igenom dig nån dag?
Låt mig spegla dina lögner för dig och visa dig att dina lögner blir dig själv i slutändan.

Hur lever jag utan dig, jag är inte ens säker att jag e i fulla sinnet
Men denna lilla tjej överlever nog och vet när det är dags att lämna det kalla regnet.

Hur lever du utan mig?
Jag är säker att du har funnit ett nytt spel.
Jag ville nog aldrig sakna dig
men då ville jag juh aldrig bli sårad av dig heller, så det kanske jämnar ut sig?
Hoppas att det är varmare för dig , lika varmt som i helvetet
Och raring du fick det du bad om!
För dina lögner äter alltid upp dig och lämnar kalla rysningar.
i slutändan står du där själv ensam och bitter så nu undrar jag känns det bra?

Inga kommentarer: