onsdag 7 november 2007

fuck off










Kärleken kan vara stark men linjen mellan hat och kärlek är desto starkare.

Dina ursäkter är för många
dina ord är för falska för att ens kunna bli sanna...

Jag har saknat dig och tänkt på dig varje dag
och jag älskade dig mer än livet men du brydde dig inte om det.
Du valde att ignorera mig och jag valde att inte förlåta dig för det.
Du har ingenting att hämta hos mig och jag har ingenting kvar att ge dig.
Mina ord var sanna då och dom betydde mer än vad du någonsin kommer att förstå men dessa ord har tappat betydelsen för längesen. livet fortsätter så nu undrar jag om du faktiskt älskar mig än lr om det bara är en grejj som måste testas.... se om du fortfarande har en plats kvar i mitt hjärta...
Mitt hjärta krossade du för längesen.
och hade jag haft plats för nån i mitt hjärta så hade du varit den sista som jag hade vänt mig till.
Det är försent... så why dont u fuck off!

Inga kommentarer: