onsdag 7 november 2007

Hans mörker

Mitt hjärta väger miljoner ton
En arme bankar i min själ gång på gång
Men kanske vaknar jag upp en dag och inser att allting bara vara en dröm.

Och kanske mår jag bättre utan dig
du lämnade mig kvar med alla mina tankar
och jag försökte skriva tusen ord till dig och jag försökte att söka efter dig
herregud jag skulle kunna sova på glas enbart för att aldrig tappa ditt leende.

Jag skulle resa världen runt för dig
söka efter minnen och spara dom i en liten ask.

Låt mig tacka dig för allting som du har gett mig
Tack för allt som du har gjort.
Förlåt mig för att jag säger denna sista sak
jag saknar dig och jag hoppas att du vet det.

Jag dör för dig, kan du inte se?
Jag ljuger för dig enbart för att du ska bli fri
Jag har en hunger efter dig och jag har ingen aptit
Jag skulle göra allt för dig till och med försvinna om det fick dig att älska mig mer.

Inga kommentarer: