söndag 11 november 2007

Bloggfrossa & här har ni kvinnan som skrev sig trött...

I en värld där allting bara brusar och gör som det vill står jag i mitten och börjar tröttna... Jag besökte för ett tag sen roasters gemensamma toalett. Jag kände redan när jag gick in att någon varit där innan mig. Det luktade som om någon hade käkat huggsnake till lunch. Det är vidrigt, särskilt sedan jag hörde och okritiskt tror fullt ut på att all lukt består av 4% partiklar. Jag menar, det är rätt hög procenthalt. Kanske inte i alkoholsammanhang, men väl i huggormsbajsluktssammanhang. jag gör väl som vanligt, rycker på mina axlar gömmer mig i skalet och glömmer bort sekunderna innan och väljer att bita ihop. Män.. Håriga män, hängande pungar. kvinnor... vackra sensuella och kurviga.... Whats wrong to be hetero?? get the picture? Män... vad är det som är så lockande med dom egentligen? Vad har dom att erbjuda egentligen? handen på hjärtat... mig har dom nästan aldrig gjort nöjd. Egentligen tror jag att jag skulle kunna leva utan dom men samtidigt är dom ju så otroligt sköna att pussas på och att bara sitta brevid och få all deras galna sexfixerade uppmärksamhet Jag älskar att hata män , för helt galet ärligt, det finns stunder då jag svär över männens existens men jag älskar att älska dom oxo.... att få ha nån att lägga ner nästan all sin energi på och nån att ta hand om för alla vet väl att män har svårt med att pyssla om sig själva... kvinnan på topp och mannen på andra sidan även fast jag beundrar männens styrka och animala sexullhet och marken som ni går på. Jag skulle kunna skriva en hel natt just nu, tjoet har tagit över min kropp och alla mina sinnen men sån tid och ork har jag inte Men Egentligen orkar jag nog mer än vad jag vill tro men samtidigt verkar min hjärna bara stå still... Funderar...... Ge mig nåt smarrigt så ska du få se på min mus? ;-) Nakenhet skrämmer mig, den bistra verkligheten på hur det kan se ut... skulle jag vilja ha ett naket arsle vid mitt frukostbord? öh.... nej tack skulle jag vilja ha en hängande pung vid mitt frukostbord? öh... ser du inte jag skrattar åt dig inte med dig.... tanken på att kanske få ditt könshår i mitt varma rykande morgonkaffe, skrämmer ärligt talat skiten ur mig... Nej jag tackar, håll kläderna på tills du får tillträde till min säng. TANKAR MINA TANKAR ÄR INTE ENS I NÄRHETEN AV VAD DU TROR ATT DU TROR ATT JAG VILL MER ÄN DIG ÄN VAD JAG VILL. JAG VET INTE VAD JAG SKA KALLA DET , STORHETSVANSINNE LR BARA EN OTROLIGT STOR MISSTOLKNING AV MIG ÄRLIGT TALAT SÅ KÄNNS DET HELT ENKELT BARA SOM ATT DU ALDRIG HAR GETT MIG EN CHANS ATT BEVISA VAD JAG KAN OCH ÄR VILLIG ATT GE DIG MEN TANKEN ATT GE DIG NÅNTING SOM DU INTE ENS SKULLE BRY DIG OM, HINDRAR MIG, JAG KOMMER OCH SKA ALDRIG GE DIG DET JAG VET ATT JAG KUNDE GE DIG. HUVUDSAKEN ÄR ATT DU ÄR LYCKLIG OCH ATT DU GÖR MIG LYCKLIG. Jag tackar och pekar åt ett annat håll, vilket håll? här lr där? fundera ut på det och hör av dig när du har löst det ändlösa stora mysteriet hoppas du fick en trevlig liten läs stund..

Inga kommentarer: