onsdag 7 januari 2009

dagens händelse


vi har ätit nyss och min mage låter ju som faaaaan *pinsamt*
iaf så hade jag ångest igår och jag börjar sakta men säkert att hata det...
alltså ångesten får jag väl leva med men vafan jag har ju allt jag önskar mig..

en perfekt dotter och en perfekt man.. men ah jag vet inte vart den kommer ifrån... den där jävla krypande känslan som utrotar allt gott i mig...

funderar och grubblar ... vart den kommer ifrån.... jag menar när man e lycklig ska man väl känna av det?

Hur är man lycklig och vem får vara lycklig?

det fanns en tid då jag verkligen trodde att jag inte hade förtjänat det där med lycka.....

men vem bestämmer det egentligen?

Kanske är det min stund men jag måste kanske börja att sluta putta ifrån olyckan och låta lyckan ta sin plats... men handen på hjärtat , lycka skrämmer mig, för jag menar när den tar slut,, för lycka kan man inte alltid ha ... ah då skulle jag ju typ kanske gräva ner mig i en grop och aldrig finna lyckan igen..... och det skrämmer skiten ur mig...'ah fan bara och acceptera detta hehehe...'over and out / Patty

Inga kommentarer: