fredag 9 januari 2009

till min älskling.

det finns något som jag inte riktigt kan förklara jag är så förälskad i dig..
Jag är så kär i dig och det kan du aldrig ta ifrån mig.

och om jag sagt det hundra gånger förut så förvänta dig det tusen gånger mer.

och förvänta mig att jag ringer dig för att se om du är ok när jag inte breve dig.
frågar om du älskar mig Jag älskar ditt sätt att göra det bara,
försöker jag för hårt för att få dig att le?
Jag älskar ditt leende.

Jag trodde att världen hade förlorat sitt inflytande det var så svårt ibland men sen jag blev kär i dig då kom du och du tog bort allt det svåra.
världen är inte så svår längre du tar bort den gamla
Visa mig den nya och jag känner att jag kan flyga när jag står bredvid dig. Du gör mig stark.

Jag har ofta funderat på vad det var du föll för hos mig, för jag måste vara ärlig med dig... vad har jag att erbjuda dig egentligen?

Du har iaf gett mig en mening att leva och du förgyllar min vardag.
om du bara kunde förstå , vad det är du har gjort för mig.
Du är min ängel i nöden. och jag är så lycklig över att du blev min.
Jag älskar dig så mycket kennet.

Inga kommentarer: