lördag 31 januari 2009

me soo happy

Igår kom steffie hem till oss och idag kom sanna så vi har varit på kalas steffie, flis , sanna , kennet elias o fredde o jag. syrran mådde inge bra så hon stannade hemma men vi var där o firade agnes som fyllde 1 år och var så underbart söt.
Jättekul o träffa tezlan oxo, hon kommenterade mig idag och sa att jag såg lycklig och fräsh ut. hehe det var ganska så jävla kul o höra, hon värmde mitt hjärta juh :P

Jag o kennet har överfört jätte mycket musik till våra mobbar idag och foton och ah sen har vi sett film med barnen och lagat mat och käkat glass.

Och idag när ungarna kom hem efter att dom hade varit på ica så hade dom köpt gula tulpaner till mig och ville översasska mig , så jävla dösött av dom alltså!! Dom värmer mitt hjärta och bättre dotter och bonus barn hade jag aldrig kunnat önska mig, för min familj e perfekt just nu :)

Förlovar oss den 14 feb , alla hjärtans dar. Underbart! bröllop blir av men när vet vi inte riktigt men inom ett år antar vi, vi måste ju ha råd. men vi har iaf planerat vart vi ska ha det och så har vi pratat om vart vi skulle vilja åka på smekmånad hehe..

Ha det gott och hoppas att erat liv oxo e lika perfekt som mitt mohahhahhahaha *garv*

patty

Inga kommentarer: