söndag 11 januari 2009

livets ironi?

åh fan tänk om allt skulle bli som det var tänkt?
asså det här med livet...

lyckan kommer , lyckan går endast gråten består antar jag...

jag är fundersam och jag är lite av inåtvecklad just nu...


många tankar som snurrar inom mig men det är ingen som vet vad allting handlar om , inte ens jag....

Jag håller på att hamna í en svacka just nu
jag håller på att ramla ner och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den och har jag kennet kvar när jag drar mig ifrån svackan?
Kommer jag att mista honom i slutändan?

fyfan det kan oroa mig som fan men jag har flera sjukdomar och jag hoppas verkligen att han kommer att kunna stötta mig och ta hand om mig när det verkligen behövs.

Jag är olycklig just nu.... varför? åh fan den som visste det svaret....
aja om jag nu håller på att hamna i min svacka... hoppas han finns kvar när jag behöver honom.

Patricia

Inga kommentarer: