fredag 19 december 2008

back off

Än en gång tar jag ett avsked av dig, saker händer av en orsak men för det mesta så vet vi inte varför...,
Om nu saker och ting ska vara så här , varför ignorerar vi det?
verkar som att mina drömmar och tankar är i kras....
jag flyr och lägger alla känslor djupt inom mig, det bästa stället är i min lilla egna bubbla.
än en gång säger du lögner till mig , varför kan du bara inte vara uppriktig med mig?
jag har slutat att känna efter och än en gång så springer jag och gömmer mig.
En gång i tiden sprang jag efter dig, nu springer jag ifrån dig....
Alla saker som jag hatar finns hos dig och alla saker som jag hatar kretsar runtomkring mig...
min svaghet föraktar jag och dina spel avskyr jag...
jag springer bort... och vet du vad, det känns bra.
just back off before i snap. Pat

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse av mig.. Kolla mer på min sida :D Kram Malin