torsdag 18 december 2008

TANKAR

dagarna går som jag vill, jag ska inte klaga men på nåt sätt så känns det som att det e nåt som fattas, ett tomrum i mig och jag vet ta med fan inte vad det e.
iaf så blir det att fira jul i vidsel hos kennets barn och ex. ska bli spännande att träffa hans barn, däremot så e flisan lite sur över det för hon tycker att det är synd att vi inte kan fira med familjen men jag måste bort från Piteå för freddan kommer ju och ah alla vet ju hur den sagan brukar sluta och jag kan bara inte förstöra allt med kennet för några nätter med fredde, det e inte värt det längre.
Fast det smärtar mig att det ska vara så här, att jag måste fly från min stad enbart för att han kommer hem, det e fel och det e inte så det ska vara.
Han kommer ju alltid att finnas i mitt hjärta men vi funkar ju inte tillsammans så ah jag gör det enda rätta genom att hålla ihop med kennet. Han är bra för mig och för felicia och ah det e ju faktiskt huvudsaken. Ok jag har inte samma sexuella attraktion till kennet som jag hade till fredde men jag tycker inte att sex är allt. Han får mig att skratta och vi trivs ihop och det e faktiskt det enda som spelar någon roll tycker jag sen får resten av världen tycka vad dom vill! :)

pAT

Inga kommentarer: