onsdag 17 december 2008

history


Det smärtar mig så in åt helvete att allt är över mellan oss..

Det smärtar mig att jag måste säga nej till dig när du vill träffa mig..

Om du bara visste hur ont det gör i mig men jag har ju valt att gå vidare med mitt liv. Jag har bliviv sambo och jag mår som en prinsessa men samtidigt som jag gör det så vet jag att du saknar mig och att du saknar min smekning men det var du som drev mig till det här, det var du som skapade vårat öde.

Men även fast jag har gått vidare i mitt liv så ska du veta att du finns i mina tankar ofta och att jag oxo ibland kan sakna våra stunder men det är bara inte värt det längre.

Du är så van att¨jag lägger allt åt sidan för din skull men tyvärr är denna gång lite annorlunda och jag hoppas du förstår Fredrik att jag inte kan offra allt jag har för bara nån natt med dig.

Hoppas att du oxo kan finna din ro med din tjej och att allt ordnar sig för dig med.

kramar Patricia

Inga kommentarer: