torsdag 6 mars 2008

Svart dag "förlorad igen"

nu när det är sagt nu när det är över
kan inte förstå att du var den som skulle bygga upp min värld och sen riva ner den?
Ta ditt liv men inte mitt, Du är en kall människa och det kommer aldrig att ske igen. du har ett leende som skär min själ i bitar.du har en charm som får mina knän att smältadu har ett mörker som lockar mig ungefär som tills döden skiljer oss åt.du är och förblir min bästa känsla men i grund och botten är du min elaka demon.du finns i mina tankar du försvinner inte du leker med elden du undrar varför? Jag tänker och jag har accepterat men att du har sårat mig kan jag inte glömma... Man jagar det som är långt ifrån en jag bedårar bara från ett 100 mils avstånd... varje gång nån nämner ditt namn så stannar min tid stillIgår, idag och imorgon.Varje gång det handlar om dig så bränner det till i migoch det händer att jag börjar längta efter digdu såg igenom mitt spel och du spelade ut mig i slutändan och jag antar att du kom åt mig Jag erkänner mig besegrad glömmer jag dig då?

Inga kommentarer: