måndag 21 juli 2008

Angelgirl

Det var aldrig meningen att det skulle bli såhär
Det var aldrig meningen om att du skulle få uppleva allt du har upplevt.
Det är vårat fel , inte bara mitt och inte hans utan vårat fel tillsammans.
Du har aldrig gjort dig förtjänt av detta och du ska veta att det smärtar mig så mycket.
Inte en dag går utan att jag ångrar vissa val som jag har gjort.
Inte en dag går utan att jag hoppas och ber att du vet att jag älskar dig mer än mitt liv.
Jag minns när du var liten och sökte efter tröst och jag tröstade dig och jag drömde om vår framtid tillsammans.
Men nu är vår framtid ett kaos och jag vet att det är min uppgift att lösa det på nåt sätt.....
Jag ska ge dig det där som jag alltid har velat ge dig.
Jag finns här för dig alltid stor som liten


Mamma.

Inga kommentarer: