torsdag 6 november 2008

själ leverantör


Diskussion om kärlek, talar om förtroende

pratar om förevigt älskling

talar om evigt raring

när jag pratar om oss

När jag pratar "Om oss så ger jag dig hela min värld

Jag ger dig mitt ord,

Tro mig när jag berätta för dig att vi har just börjat, Du förstår inte, nej..

Den fullständiga syftet med min plan:


Jag vill vara din själ leverantör Jag vill så förbliUnder längst tid

Jag vill vara, din själ leverantör Bara säga att du låter mig Och älskling jag kommer

Jag vet att du har ont, jag vet att du är blyg

Du behöver inte säga det baby

Det kommer ta lite tid men du fick mitt hjärta, i handflatan

Jag Svär det kommer stanna där Ge mig en chans

Jag har väntat för länge på någon som du

Att ge min kärlek, all min kärlek dag och natt

Bara säga du bli min för resten av ditt liv

Så ska jag ska visa dig varför

Inga kommentarer: