tisdag 9 september 2008

today

Vart har tankarna lagt sig?
Förut behövde jag bara luta mig ner på kudden och så kom tankarna men nu känns det som att det bara är tomt.

Jag funderar ibland på vad du gör och kan komma på mig att småle när jag vet att vi är ett avslutat kapitel iaf för nu , sen vet man ju aldrig för båda vi två är ganska svåra på att avsluta allt..

Jag vet att jag har gått vidare och jag vet att jag är starkare utan dig men klart jag saknar dig och vår sammhörighet ibland...
Men varför ska man krossa nåt som redan är krossat?..

Iaf så har jag fått det ganska så fint hemma och har vuxit mycket som person sen kenneth kom in i mitt liv, jag har blivit starkare på nåt sätt och jag orkar göra dom saker jag ska göra så länge jag tänker på honom antar jag..

Har 2saker att göra idag och ah det ska jag ta tag i alldeles strax :)

Livet suger men varför tillåta det?..

Klart jag är deppad fortfarande och så har jag ju ångest men det e ju nåt som jag måste leva med så ah jag har börjat accepterat det och då verkar livet faktiskt gå lite bättre :)

Pat

Inga kommentarer: