fredag 26 september 2008

dagens tanke

Ah shit det var längesen jag skrev här men jag har som gått runt och funderat en hel del så dagens tanke blir nog ganska lång idag.
Känns som att mina fingrar lider av en sjukdom som kallas för " tangentfeber"

Jag har funderat på hur vår värld har blivit och på dessa djur som min dotter har men inte tar hand om..... Jävlar så less man kan bli och så har jag funderat på detta mål som jag har fått för mig.
Att sluta o röka den 1oktober.
När jag bestämde mig för det datumet så kändes det som en evighet men nu vid närmare tanke så blir det närmare och närmare, kommer jag att klara detta? Hoppas!! :)

Världen
ah shit asså.... världen håller på att gå under och människor reagerar inte ens, dom flesta av oss tänker nog på det men sitter precis som jag och bara läser nyheter och inte gör nåt åt det. Men vad ska man göra och vart ska man börja?

vi har om jag minns rätt nu 3 barnmord i Sverige just nu och utanför Sverige har vi haft 2-3 orkaner som har slagit städor i spillror.
Nuförtiden så dödar vanliga människor varandra verkar det som
om man nu kan kalla dom vanliga...

Anders Eklund, pedofil och mördare
Tysken christine Shurrer dödade 2 oskyldiga barn enbart för att hon hade fått hjärnsläpp.
Svartsjuka och hämnd begär.

Terrormistänkta gripna i Tyskland idag.

Orkaner
Katrina och Ike osv har skadat en hel del hem och städer.

Börsfallet som nu inte ska påverka Sverige men vi kommer att bli påverkade så småningom tror jag.

Finlandsmördaren Matti , vad slog slint? Och varför?

Sen har vi detta jävla IDOL som nervärderar ungdomar och ger dom spår och så småningom kommer dom att börja döda för att deras psyke har kreverat typ?

Behöver vi mer i denna värld?
Rasar inte allt?
Finns mycket mer händelser men alltså ska jag skriva om det så kommer jag att få skrivkramp så jag ger mig.
Ska däremot börja recensera Filmer och det kommer inom kort så har du inte sparat min sida så gör det nu så kommer du att få en jävla bra filmrecensioner och bli en strålande filmfantast som mig! Det är en otrolig upplevelse som väntar dig så ge det en chans ;)

Patricia

Inga kommentarer: