onsdag 1 oktober 2008

Storasyster

Vad ska man göra när man får tråkiga besked?
När en av dom närmaste kanske har fått cancer?
Att skiljas från den man älskar så mycket?
Tårar rinner nerför kinden och tankarna utan henne gör ont.
Jag försöker att fly, att inte visa mig sorgsen och orolig men det känns som att alla mina celler bara vill skrika.
Gråten i halsen och försöker fungera men tanken utan henne , det brister i mig.
Sorgen kommer att bli tung och jag förlorar henne.
Hennes liv har just ordnat sig och hon har haft för många nergångar och jag tänker "Jävla gud, inte en till!"
Hon kanske försvinner och mina ord kan jag inte säga henne för sorgen gör ont och om jag släpper ut det och faktiskt säger till henne att jag inte vill förlora henne och att jag älskar henne skrämmer mig. För så länge jag inte visar mig sorgsen så gör det inte så jävla ont antar jag. Kan låta kallt men ta mig inte fel, det är själva rädslan att förlora henne som skrämmer mig.....

FYFAN!.....

Håller tummarna! Älskar dig mest. Din lillasyrra!

Inga kommentarer: